کوتاه کننده لینک در اس ام اس

4.25 از 5 (4 نظر)

کوتاه کننده لینک در پیامک

کوتاه کننده لینک چیست:

کوتاه کننده‌ لینک که اخیرا وبسایت‌های زیادی را به خودشان اختصاص داده‌اند، لینک کامل و طولانی شما را (که اصطلاحا به آن URL می‌گوییم) دریافت و آن را کوتاه می‌کنند.

مزایای استفاده از لینک چیست؟

ترافیک وبسایتتان را به شدت افزایش می‌دهد

اگر خواننده شما در پیامک تبلیغاتی که برایش فرستاده شده، فقط متن شما را ببیند، احتمال اینکه به وبسایت‌تان سر زده و اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست بیاورد یا خریدی انجام بدهد، کم است. چرا؟ چون ممکن است همان لحظه نتواند اینکار را انجام بدهد، به بعدا موکول کند و پس از آن کلا فراموش کند یا این فرآیند خرید برایش سخت باشد و حوصله نداشته باشد جداگانه به سایت شما برود و خرید خود را انجام دهد،

اما اگر در انتهای همان پیامک، لینک خرید مستقیم قرار بدهید، کاربر همان لحظه می‌تواند روی آن کلیک کند و خرید خود را انجام دهد، حتی اگر همان لحظه هم اینکار را انجام ندهد، هر زمان که به سراغ اینکار بیاید با یک کلیک می‌تواند اینکار را انجام دهد. در دنیای پر سرعت امروز هرچقدر شما فرآیند خرید را برای کاربران خود ساده‌تر و سریع‌تر کنید، بازخورد بیشتری خواهید گرفت و استقبال بیشتری از شما خواهد شد.

در حقیقت افزودن لینک کوتاه خرید کار را برای کاربران راحت می‌کند، چرا که تنها با یک کلیک می‌توانند به بخش مربوطه دسترسی داشته باشند، از طرف دیگر با کلیک کاربران روی سایت شما ترافیک سایت هم افزایش می‌یابد.

Shortcut-in-SMS

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127532024-324710435-18432;