ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی

4 از 5 (3 نظر)

ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی

می توان گفت حدودا ۲٫۷۹ میلیارد از ۷٫۴۸ میلیارد نفر در دنیا به شبکه های اجتماعی پیوستند و از آن استفاده می کنند که بیش از یک سوم جمعیت را شامل می شود و نشان دهنده ی ضریب نفوذ ۳۷ درصدی می باشد.

یکی از اصلی ترین دلایل این سرعت نفوذ را گسترش استفاده از تلفن های هوشمند می دانند. بطوریکه بیشتر کارهای روزمره ی ما نیز با اینترنت و از طریق همین شبکه های اجتماعی انجام می شود.

باید به این نکته اشاره کنیم که در ایران و سایر کشورها ضریب نفوذ زنان از مردان بیشتر است و بیشترین مخاطب این نوع از رسانه ها را زنان تشکیل می دهند.

ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی در ایران نیز جالب توجه است زیرا طبق آمار حدود 30 میلیون ایرانی کاربر فعال این شبکه ها هستند. تعداد آنها در کشورمان چیزی در حدود 200 رسانه ی داخلی و خارجی است که اینستاگرام و تلگرام و اخیرا واتس اپ پر طرفدارتر هستند.

 

Social-network-penetration-rate

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

هر گونه اختراع بشری در ابتدا باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود اما پس از تثبیت و فرهنگ سازی و همچنین محیا شدن بستری مناسب می توان در کسب و کار از آن بهره برد.

در حالی که صدها استراتژی مختلف بازاریابی وجود دارد، می توان به روزترین و تاثیرگزارترین آنها را استفاده از شبکه های اجتماعی دانست.

تبلیغات رسانه های اجتماعی و یا هدف قرار دادن آنها میتواند به کاربران این شبکه ها خدمت رسانی کند. با استفاده از پلتفرم های اطلاعاتی از کاربران مختلف و ایجاد بازار هدف مشخص می توانید به میزان قابل توجهی صرفه جویی اقتصادی و زمانی انجام دهید و به هدف خود یعنی فروش نزدیک تر شوید.

محبوب ترین شبکه های اجتماعی مورد استفاده در ایران و جهان کدامند؟

این آمار می تواند در ایران و جهان کمی متفاوت باشد. امروزه در دنیا و اغلب کشورها، فیس بوک بزرگترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر است. اما در ایران شبکه ی اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نوعی از سرویس های اجتماعی است که محبوب و قابل دسترس عموم می باشد.

چگونه یک حساب کاربری در یک شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم؟

روند ایجاد حساب جدید برای یک شبکه اجتماعی برای هر کدام از آنها متفاوت است. به طور کلی، از وبسایت شبکه اجتماعی که می خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید، بازدید کنید و یک لینک در بالای صفحه با نام «ثبت نام»، «ایجاد حساب جدید» یا چیزی شبیه به آن پیدا کنید. اطلاعات خواسته شده را پر کنید و پس از اتمام مراحل حساب کاربری شما ساخته می شود.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127342024-2080352896-31744;