اپراتور پیام صوتی

4.25 از 5 (4 نظر)

اپراتور تماس صوتی یا اپراتور ارسال پیام صوتی

به مجموعه ای که با استفاده از امکانات و زیر ساختهای مخابراتی و تجهیز نرم افزار ها و سخت افزارهای مورد نیاز، امکان استفاده و ارسال پیام های صوتی در مقیاس محدود و یا انبوه را فراهم می کند، اپراتور پیامک صوتی می گویند. به صورت ساده تر اینگونه باید گفت که اپراتور پیام صوتی برای تمامی کاربران امکاناتی را به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری فراهم می کند تا آنها بتوانند تمامی نیازهای صفر تا صد خودشان را از طریق ارائه ی آن سرویس مرتفع سازند.

سامانه جامع پارس گرین اپراتور ارسال تماس و پیام صوتی می باشد که با فراهم اوردن تمامی نیاز های کاربران زمینه را برای ارسال پیام های صوتی و متنی جهت انجام تبلیغات و اطلاع رسانی ایجاد نموده است.

اپراتور-پیام-صوتی-Operator-message-audio

 


 

اپراتور پیام صوتی چگونه کار میکند:

اپراتور تماس صوتی در واقع نرم افزار اینترنتی و تحت وب میباشد و شما با خرید اکانت یا همان پنل به شما یوزر نیم و پسورد داده میشود که وارد پنل خود شده و پیام های ضبط شده خود را آپلود و برای کاربران خود و یا به صورت منطقه ای ارسال میکنید و تلفن همراه و یا تلفن ثابت کاربر زنگ خورده و پیام شما پخش میگردد .

ارسال پیام صوتی با چه شماره هایی انجام میشود.

در ارسال به تلفن موبایل محدودیتی وجود ندارد چون شبکه تلفن همراه دیجیتالی است اما به غیر از روزهای مهم مانند انتخابات یا لحظه تحویل سال نو.

اما در ارسال به تلفن ثابت و بین استانی به دلیل ترانزیت شدن تماس ها و استفاده مخابرات از مراکز تلفنی قدیمی، حجم ارسال های توزیع شده انجام می شوند و به صورت لحظه ای توانایی توزیع بالای دو هزار تماس موفق در هر مسیر(شهر) را خواهیم داشت. یعنی به ۱۰۰ هزار تلفن ثابت حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز است.

voice-call-service-voice-sms-پیامک-صوتی

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171273920241939784830-17640;