ارسال اس ام اس صوتی

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال اس ام اس صوتی در پنل صوتی

پنل یک محیط کاملا آنلاین و اینترنتی است و نیاز به هیچ گونه سخت افزار خاص و حتی نصب نرم افزاری نیز ندارد. یک سایت اینترنتی است که محیطی مشابه صفحات ارسال و دریافت ایمیل دارد.پس از ثبت نام رایگان می توانید با اطلاعات خودتان وارد پنل شوید و امکانات تعبیه شده شامل ارسال پیام صوتی گروهی، زماندار ، مخاطبین و ... استفاده نمایید.

قدم اول جهت ارسال اس ام اس صوتی ثبت نام رایگان!

برای استفاده از امکانات ارائه شده در پنل ارسال پیامک صوتی ، در قدم اول نیاز است تا در سایت پارس گرین ثبت نام نمایید. در زمان ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبوری از جانب شما انتخاب می شود که می توانید در هر ساعت از شبانه روز بعد از ورود به سامانه ، با استفاده از گزینه " ورود " و نام کاربری ، وارد پنل اختصاصی خود گردید و اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی نمایید.

voice-sms-اپراتور-پیامک-صوتی

 


 

روش های ثبت نام در پنل ارسال ویس

با دو روش خیلی کوتاه می تواید در پنل ثبت نام نمایید و از امکانات آن استفاده نمایید

روش اول:  ثبت نام از طریق سایت

در سایت پارس گرین در نوار بالایی تمام صفحات گزینه " ثبت نام " تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن می توانید اطلاعات و نام کاربری خود را وارد نمایید و ثبت نام را انجام دهید.

روش دوم:  ثبت نام پیامکی

در این روش برای ثبت نام سریع و بدون نیاز به اینترنت ، می توانید کد 2000 را به شماره 10001391 پیامک نمایید تا نام کاربری و کلمه عبور به شما ارسال گردد.

در هر دو روش یاد شده به شما یک نام کاربری و کلمه عبور تخصیص داده می شود که کاملا اختصاصی و مختص به شما خواهد بود و با استفاده از آنها و همچنین گزینه "ورود"  می توانید وارد پنل پیام صوتی مختص خودتان شوید و از امکانات آن استفاده نمایید.

سامانه-ارسال-پیام-کوتاه-send-sms

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127482024-1137222899-17448;