ارسال پیام صوتی

4.4 از 5 (5 نظر)

ارسال تماس صوتی

برقراری تماس صوتی و یا به عبارت دیگر ارسال پیام انبوه صوتی با مخاطب هدف ، روشی نوین و کارآمد است ، تا شما بهتر و راحت تر با مخاطبانتان ارتباط صوتی برقرار کنید.

سامانه تبلیغات صوتی و تلفنی به شما این امکان را می دهد تا هر نوع پیام صوتی از پیش ضبط شده را از طریق وب و سامانه به مشترکین تلفن ثابت ، همراه اول و ایرانسل به تفکیک جنسیت و کدپستی و مشاغل و محله ای ارسال کند.

voice-call-خرید-سامانه-پیام-صوتی

 


 

شما می توانید از هر نرم افزاری برای ضبط صدای خود استفاده کنید ، حتی نرم افزار ضبط صدای ویندوز کامپیوتر و یا گوشی تان !!!

پس از ارسال پیامک صوتی ، گوشی مخاطب شما زنگ می خورد و پیامک صوتی شما برای او پخش می شود .

فایل صوتی می بایست با فرمت wav بوده و بهتر است دارای مشخصات 8000hz , 16kb , Mono باشد .

ما در روش ارسال پیامک صوتی ، چیزی به عنوان ” بلک لیست مخابراتی ” نداریم . یعنی صد در صد پیام های صوتی شما برای او پخش خواهد شد . حتی اگر سیم کارت او در سیستم مخابراتی به عنوان بلک لیست مخابراتی پیام کوتاه ثبت شده باشد .

 


 

 

از دیگر مزیت های تبلیغات صوتی و پیامک صوتی :

   -  شما حتی می توانید به تلفن های ثابت هم پیامک صوتی ارسال کنید.

   -  شما می توانید از سیستم نطرسنجی پیام صوتی استفاده کنید ، به این صورت که از در پیامک صوتی خود از مخاطب بخواهید که یکی از اعداد 0 تا  9 را شماره گیری کند تا در قسمت نظرسنجی شما اعداد شماره گیری شما ثبت شود .

 

mastermarket-email-marketing

 

 

ثبت-نام-پنل-پیامک-صوتی

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه جامع پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : 663751171273220241806372808-17652;