ارسال پیام صوتی در شعب بیمه

4.4 از 5 (5 نظر)

ارسال پیام صوتی برای بیمه

 

همانطور که می دانید صنعت بیمه ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، و انواع مختلفی نیز دارند که هر کدام در یک بخشی می توانند به ما کمک کنند. هم چنین به دلیل اهمیت آن در زندگی رقابت بین شرکت های بیمه زیاد است. قطعا این شرکت ها به دنبال جذب مخاطب و مشتری بیشتری می باشند. پیام صوتی این فرصت را در اختیار شما می گذارد و در زمینه ی تبلیغات و اطلاع رسانی سیستم تان به شما خواهد کرد.

سامانه پیام صوتی می تواند در تبلیغات شما کارآمد باشد. به این صورت که شما می توانید کار فروش و تمدید بیمه هایی نظیر بیمه ی خودرو را با استفاده از سرویس های موجود انجام دهید. همان طور که می دانید، ارسال پیام صوتی در پنل روش های مختلفی دارد.

یکی از این روش ها ارسال انبوه پیام می باشد. با این روش شما می توانید پیام صوتی ای با برنامه ی زمان بندی که از قبل تنظیم شده است را برای مخاطبین مشخصی ارسال نمایید. حال اگر مشترک زمان بیمه اش به پایان رسیده یا اتمام آن نزدیک است، شما می توانید به این طریق او را آگاه سازید. اگر تاریخ بیمه ی مشترکین را دسته بندی کنید و ارسال را انجام دهید دیگر نیازی به پیگیری و تماس تلفنی های مکرر با آن ها را نخواهید داشت. بنابراین کار اطلاع رسانی در این زمینه برای شما نیز آسان تر خواهید شد.

اما یکی دیگر از کاربردهای سامانه میتواند ارسال پیام به صورتی تبلیغات برای افراد باشد. هم چنین شما می توانید متن خود را تنظیم کرده و سفارش ضبط آن را بر عهده ی ما بگذارید. سپس پیام صوتی خود را به شماره های خاصی از یک منطقه بفرستید. در این راه می توانید از بانک شماره ی پنل نیز کمک بگیرید. با توجه به موارد گفته شده، اهمیت این نوع از اطلاع رسانی غیرقابل انکار است. با یک پیام صوتی، ساده و خلاق می توانید به آسانی اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و آن ها را علاقه مند به همکاری کنید.

insurance-voice-ارسال-پیام-صوتی-بیمه

 


 

مطالب مرتبط:

- ارسال پیام صوتی گروهی

- ارسال پیام صوتی زماندار

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127232024-341491963-18020;