وب سرویس ارسال پیامک صوتی

4.29 از 5 (7 نظر)

ارسال کد تایید صوتی

یکی از قابلیت های سامانه پیامک ارسال پیام کد تایید به صورت صوتی می باشد، ارسال کد تایید به صورت صوتی معمولا برای تایید شماره تلفن ثابت استفاده می شود، بعد از خرید سامانه پیامک، وب سرویس ارسال پیامک صوتی در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید از وب سرویس ارسال پیام صوتی برای احراز هویت و تایید شماره ثابت استفاده کنید.

همچنین سامانه پیامک پارس گرین با افزونه تایید حساب کاربری سازگار بوده و می توانید برای احراز هویت تلفن ثابت از این وب سرویس استفاده نمایید، وب سرویس ارسال کد تایید صوتی در پنل شرکتی و تجاری فعال می باشد و بعد از خرید سامانه پیامک از طریق تیکت پشتیبانی جهت فعال سازی این وب سرویس تیکت ارسال نمایید.

شما کد تایید را به صورت عدد از طریق وب سرویس به سامانه پیامک ارسال می کنید و سیستم با نرم افزار تبدیل متن به صدا، این قابلیت را برای شما فراهم می کند که کد تایید شما به صوت تبدیل شده و سپس با مخاطب شما تماس گرفته می شود و کد تایید به صورت صوتی پخش می شود.

همچنین در کنار قابلیت ارسال کد تایید صوتی، قابلیت ارسال پیامک صوتی به صورت انبوه در سامانه پیام صوتی وجود دارد.

Send-voice-verification-code-

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 66375117130452024-1175484207-32144;