برقراری تماس صوتی با تلفن های همراه و ثابت

4.25 از 5 (4 نظر)

برقراری تماس صوتی با تلفن های ثابت و همراه

یکی از جدیدترین روشهای تبلیغات ارسال تماس صوتی به مخاطبین است که نسبت به ارسال پیامک عادی برتری ها و ویژگی های خاصی دارد. تبلیغات مهمترین قسمت هر تجارت و کسب و کاری را تشکیل میدهد و موفقیت هر کاری در نحوه تبلیغات آن نهاده شده است. به همین خاطر تمام صاحبان مشاغل دنبال بهترین و بروزترین شیوه تبلیغات هستند و به مرور زمان شیوه های جدید تبلیغات ابداع میشوند که از جمله جدیترین آنها ارسال پیامک های تبلیغاتی است.

در پیامکهای متنی عادی، شما متن را نوشته و برای مخاطب ارسال میکنید و مخاطب متن را میخواند ولی در پیامک صوتی شما صدای خودتان را ضبط کرده و به گوش مخاطب میرسانید. بدین صورت انرژی و لحن جذاب را میتوانید در خاطر مخاطب حک کنید و این یعنی بالاترین تاثیرگذاری در تبلیغات از نوع مخابراتی، در تماس صوتی شما میتوانید خلاقیت و ابتکار عمل بکار ببرید. مثلا یک آهنگ ضمینه در نظر بگیرید و از شخصی که صدای دلنشینی دارد برای ضبط صدا کمک بگیرید.

تماس-صوتی-voicemail

 


 

امکانات ارسال پیام صوتی

یکی دیگر از مزیت های ارسال پیام صوتی اینست که شما فقط به شماره های موبایلی محدود نمیشوید و میتوانید به شماره های تلفن ثابت هدف نیز تماس صوتی ارسال کنید.

در ارسال پیام صوتی میتوانید از تمام امکانات ارسال و بانک شماره های سامانه بهره ببرید:

- ارسال تکی ، گروهی و انبوه
- ارسال به دفترچه تلفن
- ارسال منطقه ای کشوری کلی و براساس پیش شماره
- ارسال مشاغل
- ارسال مشاغل با تفکیک استانها
- ارسال با تفکیک کدپستی همراه اول و ایرانسل
- ارسال محله ای
- ارسال از فایل متنی و اکسل
voice-call-service-voice-sms-پیامک-صوتی

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127562024-649670078-17672;