بهترین سامانه تماس صوتی

4.25 از 5 (4 نظر)

امکانات سامانه تماس صوتی

تبلیغات مؤثر دست یاریگر بازاریابی مدرن در فروش موثر است. فقط یک قانون وجود دارد و آن اینکه تبلیغات باید منجر به فروش شود. هدف حرفه ای از تبلیغات این است که با کمترین هزینه و یا هزینه ای مقرون به صرفه به تعداد زیادی از مخاطبین دسترسی پیدا نمایید و راه برای پیدا کردن مشتری جدید هموار شود. بنابراین سامانه پیام صوتی به عنوان ابزاری مهم و اثر بخش در زمینه بازاریابی بایستی دارای امکانات مختلف جهت جذب و حفظ مشتریان باشد.

voice-sms-اپراتور-پیامک-صوتی

 

برخی از بهترین امکانات سامانه تماس صوتی:

بانک شماره :

بانک شماره در سامانه صوتی مجموعه ای از شماره های تلفن همراه از اپراتورهای مختلف و همچنین شماره های تلفن ثابت است که دارای فیلدهای مکمل و قابل تفکیک است.

صندق پیام صوتی:

با استفاده از این قابلیت میتوانید فایل صوتی خود را در صندق پیام صوتی سامانه ذخیره نمایید تا در نوبت های بعدی نیز از آن استفاده نمایید.

گزارش گیری کامل:

با استفاده از سامانه پیام صوتی میتوانید گزارش گیری کاملی از کلیه تراکنش ها، پرداخت های انجام شده، اعتبار، نظرسنجی، وضعیت تماس های ارسال شده، دریافت شده و … به دست آورید.

دفترچه تلفن پیشرفته:

در سامانه تماس صوتی میتواند شماره های مورد نظر خود را همراه با اطلاعات تکمیلی و توضیحات دیگر در دفترچه تلفن پیشرفته ذخیره و گروه بندی نمایید. همچنین امکان ویرایش، به روزرسانی و شخصی کردن اطلاعات نیز به راحتی قابل دسترس است.

ورودی و خروجی اکسل:

با استفاده از این قابلیت میتوانید شماره تمام مخاطبین را در فایل خروجی اکسل دریافت و ذخیره نمود. همچنین میتوانید شماره مخاطبین ذخیره شده در تلفن همراه خود را به سامانه وارد نمایید.

ارسال به بازه ای از شمار ها:

اگر پیام ارسالی شما شامل قشر خاصی از جامعه نمی شود میتوانید یک بازه عددی را انتخاب نمایید تا سیستم شماره های بین آن بازه را برای شما تولید کرده و در نتیجه پیامک صوتی خود را به آن ارسال نمایید.

روش های مختلف تهیه فایل صوتی:

 - آپلود فایلی که از قبل آماده شده است
 - ضبط صدا در همان لحظه با فرمت wave
 - ابزار تبدیل متن به صوت (آواز خوان)

ابزار تبدیل متن به صوت:

با استفاده از گزینه تبدیل نوشتار به فایل صوتی می توانید متن خود را در همان لحظه با استفاده از صدای گویندگان خانم و آقا به متنی دلپذیر تبدیل و آن را ذخیره نمایید.

حذف شماره های نادرست:

بررسی بانک شماره های مشترکین کاری زمانبر می باشد. با استفاده از این سرویس تنها کافیست بانک شماره ی مشتریان را به سامانه پیام صوتی داده تا شماره های نادرست را قبل از ارسال حذف نماید.

ربات متن خوان:

با این قابلیت میتوانید متن خود را تایپ نموده و این سرویس متن شما را به صدا تبدیل خواهد کرد و از طریق آن به راحتی پیام صوتی خود را تهیه کنید.

افزایش اعتبار آنلاین:

با استفاده از این سرویس میتوانید به راحتی پنل پیام صوتی خود را بوسیله کارتهای اعتباری عضو شتاب شارژ نمایید.

نمودار وضعیت:

با این نمودار از وضعیت پیام های صوتی ارسالی خود مطلع خواهید گشت. در واقع با استفاده از این نمودار می توانید از تعداد کل پیام های صوتی ارسال شده، پیام های صوتی شنیده شده، پیام های صوتی ناموفق و پیام های رد شده مطلع شوید.

ارسال به خطوط ثابت:

پیام صوتی خود را علاوه بر شماره های تلفن همراه پیام خود را برای مشترکین تلفن های ثابت نیز ارسال نمایید.

زمانبندی در ارسال:

برای پیشگیری از فراموشی و گریز از اشکالات فنی محتمل می توانید پیام خود را از قبل آماده نموده و به سامانه بدهید تا آن پیام به طور خودکار در زمان مشخص شده ارسال شود.

نظر سنجی با پیام صوتی:

یکی از امکانات پنل پیام صوتی قابلیت انجام نظر سنجی می باشد با این قابلیت میتوانید از مشتریان در مورد کیفیت محصول و خدمات و … نظرسنجی به عمل آورید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127442024181970164-17572;