نمایندگی ارسال پیامک صوتی

4.4 از 5 (5 نظر)

نمایندگی ارسال پیام صوتی

اگر در فکر شروع کسب و کاری مناسب به عنوان شغل اصلی یا پاره وقت هستید که در آمد خوب داشته باشد و هزینه اولیه زیادی نخواهد، ما به شما پنل نمایندگی سامانه صوتی را پیشنهاد می کنیم.

نمایندگی پنل صوتی پارس گرین امکان کسب در آمد از طریق فروش پنل ارسال یپام را به شما می دهد. به عنوان یک شغل مزایای زیادی که تضمینی است برای بازار کار مناسب، عدم نیاز به مهارت خاص و ...

ما همه چیز را برایتان فراهم کرده ایم، یک سامانه پیامک صوتی آماده با تمامی امکانات لازم.

نمایندگی-ارسال-پیام-صوتی

 


 

روشهایی کسب درآمد نمایند از ارسال پیام صونی

- فروش پنل پیامک صوتی

شما می توانید نامحدود پنل پیامک صوتی رایگان ایجاد کنید و به قیمت های دلخواه ارائه دهید، می توانید یک پنل را به صورت رایگان به دوستان و مشتریان هدیه کنید یا از آن ها بابت این پنل ها هزینه ای سالانه یا یک بار برای همیشه با توجه به سیاست کاری خود دریافت کنید.

- فروش شارژ پیامک

برای ارسال تبلیغات کاربر نیاز به داشتن موجودی جهت ارسال پیامک صوتی دارد که باید از شما تهیه کند ، و شما نیز از ما خریداری می کنید ، و شما به توجه به سیاست کاری خود مبلغی را به قیمت ما اضاف کرده و به کاربران خود می دهید ، این مابه تفاوت سود شما خواهید بود.

- اعطای نمایندگی پیامک صوتی

شما علاوه بر فروش پنل پیامک صوتی کاربری می توانید به فرد دیگری پنل نمایندگی مشابه خود را بدهید و از فعالیت و ارسال های انجام شده آن شخص و کاربران آن سود کسب کنید ، در صورتی که بتوانید نماینده فعالی جذب کنید بدون هیچ تلاشی شما از فعالیت نماینده خود دارای درآمد خواهید بود.

- ارسال تبلیغات صوتی

روش دیگری که شما می توانید درآمدزایی کنید ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی است که می توانید برای افزاد و گروه های مختلف ارسال انجام داده و مبلغی را دریافت کنید که اختلاف خرید پیامک از ما و قیمت دریافتی از مشتریان سود شما خواهد بود.

پیامک-صوتی-انبوه-bulk-audio-SMS

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171273920241986109434-17552;