نمونه کد PHP وب سرویس پیامک صوتی متد ارسال کد پیامکی صوتی

4.25 از 5 (8 نظر)

وب سرویس ارسال پیامک صوتی متد ارسال کد OTP با زبان PHP

 

توضیحات

ارسال پیام صوتی به عنوان یکی از روش های اطلاع رسانی و حتی تبلیغات به شمار میرود. در گذشته نه چندان دور، بستر صوتی تنها برای مکالمات مستقیم در مخابرات استفاده می‌ گردید که با گسترش فناوری و پیشرفت زیرساخت های مخابراتی امکان ارسال پیام صوتی برای همگان فراهم گردید.

این فناوری در وهله اول، برای برخی خدمات نظیر خدمات بانکی در معوقات بانک یا در ارسال کد فعال سازی سایت ها و نرم افزارها کاربرد دارد. که با گسترش شیوه های تبلیغاتی، این روش نیز به شیوه های تبلیغاتی افزوده شد.

شرکت پارس گرین به دلیل استقبال بالایی که از ارسال پیام صوتی شد تصمیم به تولید وب سرویس ارسال پیامک صوتی گرفت که این امر مورد توجه بسیاری از برنامه نویسان قرار گرفته است.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با آموزش و نمونه کد PHP استفاده از وب سرویس پیامک صوتی و متد ارسال کد فعال سازی یا همان (OTP) توضیح دهیم.

 

 

متد MessageSendOTP:

با این متد میتوان ارسال پیام صوتی OTP به منظور ارسال کد فعال سازی صوتی ، ارسال کد ورود صوتی ، ارسال کد تایید صوتی و ... را انجام داد.

ورودی ها و خروجی ها

  عنوان دیتا تایپ توضیحات
ورودی ApiKey string امضاء وب سرویس می باشد.
code int کدی که جهت ارسال پیام صوتی لازم است را دریافت میکند
Numbers string شماره ای که پیام صوتی به آنها ارسال می شود.
خروجی MsgID string شناسه پیام صوتی می باشد.

 


نمونه کد:

SendOtp

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

مطالب مرتبط:

 

کد BSC : 66375117127512024-1011425572-11864;