نکات مهم وب سرویس پیامک

4.5 از 5 (6 نظر)

 نکات مهم در مورد استفاده از وب سرویس پیامک

در این مطلب قصد داریم در مورد نکات مهم وب سرویس پیامک توضیح دهیم.

برای استفاده بهتر و بدون مشکل از وب سرویس پیامک شرکت پارس گرین بهترین راه حل این است که چکیده ای از مشکلات و سوالات متداول کاربران را که در زمان استفاده از این وب سرویس با آن مواجه شدند را در قالب یک راهنما در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم تا بتوانید بدون هیچ مشکلی از امکانات و متد های این وب سرویس استفاده کنید.

-    وب سرویس ها به دو دسته REST و SOAP تقسیم میشوندقبل از استفاده تعیین کنید کهقصد استفاده از چه وب سرویس دارید و متناسب با انتخابتان راهنمای آن را دانلود کنید
-    توصیه میشود قبل از ارسال های گروهی خود یک بار متن پیامک ارسالی را به شماره ای ارسال کنید تا از درست بودن متن ارسال اطمینان حاصل کنید
-    در تمامی متدهای ارسال پیامک ورودی IsFlash  رو false قرار دهید مگر اینکه اطمینان حاصل کنید که اپراتوری که از آن استفاده میکنید پیامک فلش را پشتیبانی میکند.
-    در ارسال های گروهی در صورت عدم ارسال پیامک موارد موجودی حساب با توجه به تعداد پیامک ارسالی – وضعیت بلک لیست بودن شماره مخاطب را حتما کنترل کنید.
-    ارسال درخواست های تکراری در یک بازه زمانی کوتاه باعث مسدود شدن پنل کاربری میشود مثلا در زمان گرفتن دلیوری پیامک اگر موقع استفاده از متد GetDelivery خروجی متد عدد 40 به معنی منتظر تحویل بود نباید در یک تایم کم مجدد درخواست ارسال کرد.
-    برای استفاده از متد SendToGroup حتما باید قبل از فراخوانی این متد از طریق متد های AddGroupContact و RegContact مخاطبان را داخل گروه وارد کنید.
-    پیام های ارسال زمان دار هنگامی در لیست پیام ها قابل مشاهده است که زمان ارسال آن رسیده باشد.
-    انتقال اعتبار تنها زمانی انجام میشود که کاربر مقصد برای انتقال اعتبار حتما کاربر زیر مجموعه شما باشد

 

Important
کد BSC : 66375117127022024-1024157089-16092;