نقش وب سرویس پیامک در مشاغل مختلف

4.25 از 5 (4 نظر)

کاربردهای وب سرویس ارسال پیامک

در این مطلب قصد داریم در مورد نقش وب سرویس پیامک در مشاغل مختلف توضیح دهیم.

استفاده از پیامک در قالب وب سرویس به دلیل اینکه از طریق برنامه نویسان مورد استفاده قرار میگیرد مزایا و کاربردهای بسیاری دارند. برنامه نویسان میتوانند با توجه به نیاز هر مجموعه یا شخص و بر اساس هر صنف این سرویس را سفارشی سازی کنند تا مورد استفاده برای تمامی مشاغل و افزاد باشد برخی از این کاربرها را بررسی میکنیم.

نرم افزار آموزشی

ارسال نمرات به والدین دانش آموز با پیامک، اعلام زمان کلاس‌ها بعد از ثبت نام، اطلاع خودکار لغو کلاس‌ها و امتحانات، ارسال پیامک به دانشجو در روز امتحان و یاداوری ساعت امتحانی، اطلاع از درج نمرات در سایت به دانشجو و…

WebService-Madreseh


>

WebService-RasadKonandeh

نرم افزارهای رصد کننده

نرم افزارهای که وضعیت خاصی را دائما رصد می کنند و در صورت بروز وضعیت خاصی، پیام کوتاه آگاهی دهنده ارسال نمایند. مثلا در صورت تغییر وضعیت ارز، به صورت خودکار اطلاع رسانی از قیمت‌های جدید انجام شود و به گوشی مخاطب پیامک ارسال شود.


 

نرم افزارهای سیستم نهفته

استفاده از پیام کوتاه در چیپست های و میکروکامپیوترهای نهفته در برخی سیستم ها مانند سیستم های حضور و غیاب، دزدگیر که این روزهای بسیارمورد استقبال قرار گرفته است و حتی در مدارس نیز زمانی که دانش آموز کارت ورود یا خروج می زند به والدین پیامک ارسال می شود که این قابلیت از طریق یک پنل اس ام اس و اتصال به وب سرویس به سادگی امکان پذیر است.

WebService-Nahofteh


>

WebService-Security

نرم افزارهای امنیتی

ارسال اس ام اس از طریق آنتی ویروس‌ها، فایروال ها و نرم‌افزارهای امنیتی هنگام بروز یک رخداد امنیتی یا اعلام وضعیت کنونی، مثلا زمانی که درب فروشگاه باز می شود یا سیستم دزدگیر فعال می شود از طریق پیامک بلافاصله اطلاع رسانی انجام شود.


وب سایت، اپلیکیشن و فروشگاه اینترنتی

از طریق وب‌سرویس فراز اس‌ام‌اس شما قادر هستید که وب سایت و اپلیکیشن خود را به سامانه پیامکی متصل نمایید تا پیامک به صورت خودکار و در موارد متعددی ارسال شود.

WebService-Shop


>

WebService-OTPCode

تائید حساب کاربری

وب‌سرویس به شما کمک می‌کند تا شما حساب‌های کاربری وب‌سایت یا نرم‌افزارهای خود را ارتقاء ببخشید. پس از جایگزاری کدهای لازم، کاربر شما پس از ثبت‌ نام و تکمیل اطلاعات لازم، پیامکی حاوی کد فعال‌سازی دریافت می‌نماید که انحصاری بوده و امنیت کسب‌وکار و نرم‌افزار شما را به‌طور چشم‌گیری ارتقاء می‌دهد.


نرم افزارهای حسابداری و انبارداری

شما به‌راحتی می‌توانید از طریق پنل پیامکی و اتصال از طریق API به سیستم‌های مالی خود، تراکنش‌ها را به انتخاب خود به اشخاص و شماره‌های موردنظر ارسال نمایید.
ارسال پیام کوتاه به مشتری هنگام صدور فاکتور، ارسال پیام کوتاه هنگام سر رسید چک ها و بدهی ها و…
اتوماسیون‌های اداری: ارسال پیام کوتاه هنگام ارجاع یک نامه اداری به متصدی مربوطه، ارسال پیامک به ارباب رجوع هنگام تغییر وضعیت درخواست و …

WebService-Gesabdari


>

WebService-SMS notification

اطلاع‌رسانی

وب‌سرویس این امکان را دارد که به ‌صورت خودکار ارسال کالا را به مشتریان خود اطلاع دهد. فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و می‌خواهید مشتری را از مراحل ثبت سفارش تا تحویل کالا آگاه سازید؛ به این صورت که مشتری شما لحظه‌ای که کالا موردنظر را ثبت و خریداری کرده است میخواهد مطمئن شود که درخواست او به دست شما رسیده، تراکنش مالی به‌درستی انجام شده و همچنین از زمان دریافت کالایش باخبر شود، تمامی این مراحل را را می‌توانید به سامانه وب‌سرویس پیامک واگذار کنید و خیالتان از بابت آن راحت باشد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127312024-664599030-16064;