ارسال پیامک به بلک لیست - لیست سیاه مخابرات

3.41 از 5 (270 نظر)

ارسال پیامک به بلک لیست

ارسال پیامک به شماره هایی که پیامک اینترنتی را مسدود کردند، امکان پذیر می باشد!

اخیرا افرادی که مایل به دریافت پیامک از سرشماره های اینترنتی نیستند، با ارسال پیامک به اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل ، امکان دریافت پیامک خود را می بندند.

block-sms-blacklist-ارسال-پیامک-به-شماره-بلک-لیست

این شماره ها هیچ گونه پیامکی از سامانه های ارسال پیامک اینترنتی دریافت نمی کنند.

این موضوع باعث شده که پیام های مهمی همچون سررسید چک ها ، اقساط ، رمز های ورود دو مرحله ای، کد تایید موبایل فردا پس از ثبت نام در سایت ها و... حتی پیام های بسیار مهم وضروری شرکت ارسال نشود.

این امر یکی از دغدغه های مهم بسیاری از کاربران و مدیران مجموعه های بزرگ و کوچک شده است. شرکت ها یا استارت اپ هایی که شرایط داشتن خط خدماتی را ندارند.

شرکت پارس گرین از ابتدای آغاز این طرح توسط اپراتور همراه اول و ایرانسل یعنی سال 1393 ، این امکان را فراهم آورد تا پیامک های بسیار مهم به همه افراد ارسال شوند.

لذا اگر از مشترکین شرکت پارس گرین هستند ، هیچ نگرانی نخواهید داشت وبا قابلیت پیامک سفید و قابلیت باشگاه مشتریان همواره پیامک های شما ارسال خواهد شد.

با سرویس پیامک سفید ، پیامک های مهم شما مانند پیامک رمز ، کد ثبت نام ، کد تایید موبایل ، سررسید چک، رسید خرید ارسال میشود.

با باشگاه مشتریان، شما میتوانید به مشتریان خودتان پیامک ارسال نمایید ومادامی که از دریافت پیامک از جانب شما رضایت داشته باشند پیامک به آنها ارسال می شود.

مشتری هر لحظه میتواند با ارسال off در جواب پیام شما عضویت خود را لغو نماید و نتیجتا همیشه مشتریان شما از ارسال پیامک رضایت داشته و پیامک شما هم اثر بخش خواهد بود.

ان دسته از مشتریان شما که off ارسال می نمایند از لیست شما حذف شده و هزینه ارسال شما نیز کاهش می یابد.

این قابلیت بر روی وب سرویس نیز فعال می باشد و فرقی نمی کند که شما از پنل اینترنتی یا نرم افزار اندرویدی یا وب سرویس استفاده می کنید.

 

برای راهنمایی بیشتر میتوانید مقاله سایر روشهای ارسال به بلک لیست را مطالعه بفرمایید.

 

اگر هنوز به جمع کاربران پارس گرین ملحق نشده اید و اگر میخواهید بدون دردسر پیامک ارسال کنید ثبت نام کنید و یا عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید.

ثبت نام وایجاد حساب کاربری

نکته: اگر شما هدفتان ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه به شماره های بلک لیست می باشد، یاد آور می شویم که این مسئله خلاف قوانین کشور است وچنین افرادی از دریافت پیامک تبلیغاتی خوشحال نخواهد شد.

بنابراین ارسال پیامک های تبلغاتی برای شماره های بلک لیست در ارسال پیامک انبود در سطح کشور امکان پذیر نمی باشد.

برای اطلاع از شرایط ارسال به شماره های بلک لیست با ما در تماس باشید.

مشاوره-رایگان

 

 

کد BSC : 109667661128192024-1257070387-10112;