سامانه پیام صوتی

3.71 از 5 (7 نظر)

سامانه ارسال پیامک صوتی

تبلیغات در هرکسب وکاری یکی از بزرگترین مسائلی است که خواه وناخواه با اون درگیر هستید وتمایل دارید که از بهترین روش بتوانید درجهت تبلیغات خود استفاده نمائید راهای متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد ویکی از بهترین راه ها استفاده از سامانه های پیام صوتی می باشد .پیام صوتی به این شکل است که شما می توانید صدای خودتان را ضبط نموده ویا متنی را در سیستم آپلود نمائید وخود سیستم آن را تبدیل به ویس می نماید سپس با تعیین زمان مشخص آن ویس شما به مشتریانی که مد نظر شماست ارسال شود. سامانه پیام صوتی قابلیت ها وامکانت زیادی را در اختیار شما قرار میدهد که در ادامه با آنها آشنا می شوید ومی توانید برای تبلیغات واطلاع رسانی های خود از آن استفاده نمائید.

سامانه پیامک صوتی، نرم افزاری است تحت وب که امکان ارسال پیامک صوتی را میسر می‌سازد بنابر این از طریق سامانه پیامک صوتی، می‌توان متون مختلف را با صدای یک گوینده ضبط کرد و به صورت گروهی برای جامعه هدف موردنظر ارسال کرد.

 

 

سامانه پیام صوتی

 

      استفاده از سامانه پیام صوتی :

     در مدت چند ثانیه میتوانید باهزاران کاربر تماس صوتی برقرار نمائید وان موضوعی که مد نظرتان هست را به اطلاع ایشان برسانید اگر فرد تلفن خود را جواب ندهد سیستم به صورت خودکار وهوشمند زمان دیگری را در نظر میگیرد ومجددا با او تماس میگیرد.

    اگر بخواهید با افراد به صورت عادی تماس برقرار کنید حتی همان سلام واحوال پرسی اولیه وایجاد ارتباط با فرد  زمان زیادی از شما گرفته خواهد شدوممکن است نتوانید با همه افراد تماس بگیرید وهم اینکه هزینه مکالمه شما از ارسال چندین پیام صوتی نیز بالاتر میرود وسرعت اطلاع رسانی ویا تبلیغ شما نیز قابل مقایسه با سامانه پیام صوتی نخواهد بود.

     میتوانید ارسال های زمان دار داشته باشید مثلا یاداوری سررسید اقساط ویاتمدید قرارداد ها میتوانید پیامی مخصوص را ضبظ نموده وبا تعیین شماره افراد پیام صوتی در زمان تعیین شده به افراد ارسال میشود ودیگر نگران فراموشی تماس خود با مشتری نخواهید بود وسیستم در زمان مشخص با فرد تماس می گیرد امکان ارسال پیام صوتی به شماره های ثابت :شما ممکن است از یکی سری مشتریان خود فقط شماره ثابت داشته باشید وبخواهید در تبلیغات خود برای این افراد اطلاع رسانی داشته باشید خوب در این حالت نمیتوانید ارسال پیامی داشته باشید ویا اگر بخواهید با این افراد تماس بگیرید ممکن است تعدادشان زیاد باشد واصلا صرفه اقتصادی نداشته باشد ویا حتی ممکن است فرد در یک بار تماس تلفن خود را جواب ندهد در این صورت استفاده از سامانه پیام صوتی راه حل مشکل شما خواهد بود وبه سادگی وبا چند کلیک میتواندبه مشتریان خود پیام صوتی بفرستید.

    قابلیت استفاده از وب سرویس پیام صوت    -   امکان دریافت دلیوری پیام (گزارش گیری)    -   ضبط صدای بسیار آسان حتی با موبایل اگر کیفیت مناسبی داشته باشد

sms-voiceپیام-صوتی

صوتی

sms-Soundپیامک-صوتی

 


 

 

یکی از روش های پر بازده

    اگر شما ماهیانه حداقل با دویست نفر از کاربران خود تماس صوتی برقرار نمائید و حدود 140نفر در ابتدای کار با این سیستم برگردند و از خدمات شما استفاده نمایند سالی حدود 1700 مشتری خود را حفظ کردید و اگر هر فرد برای شما حداقل 100هزارتومان تراکنش مالی داشته باشند تقریبا 160 میلیون تراکنش مالی خود را با صرف اندکی زمان وثبت نام درسامانه پیام صوتی حفظ کردید.

    جهت حسن مشتری مداری وتبریک اعیاد ,مناسب ها میتوانید از سامانه پیام صوتی استفاده نمائید.

    نیاز به نیروی کار کمتر: با استفاده از سامانه پیام صوتی دیگر نیازی به نیروی کار زیاد ندارید حساب کنید سامانه ای که میتوانید در مدت چند دقیقه با حدود ده هزار مشتری تماس بگیرد چه تحولی میتواند درکسب و.کارتان ایجاد نمائید شما اگر ده پرسنل داشته باشید وشبانه روز تماس بگیرند وفقط یک بار هم تماس بگیرید چند روز زمان لازم است که فقط با ده هزار کاربر تماس گرفته شود و چقدر احتمال دارد یکی از مشتریان (اگر حقوق ومزایای کارمند وهزینه تماس تلفنی وبحث زمان در تبلیغات که بسیار مهم است را در نظر بگیرید) سامانه پیام صوتی جایگاه ویژه در تبلیغات وکسب وکار شما پیدا میکند.

 

پیامک-صوتی-انبوه-bulk-audio-SMS

 


 

 

مزایای ارسال پیامک صوتی :

  •    - ارسال همزمان به شماره های ثابت منازل و شماره های همراه
  •    - امکان ارسال پیامک صوتی به صورت انبوه
  •    - بازگشت هزینه پیام های ناموفق و عدم پاسخگویی
  •    - امکان ساخت گروه و ذخیره شماره ها در دفترچه تلفن پنل صوتی
  •    - امکان تنظیم ارسال پیامک زماندار برای زمان های آینده
  •    - قابلیت ضبط صدا و یا سفارش ضبط صدا
  •    - امکان یادآوری و سررسید با پیام صوتی
  •    - مشاهده وضعیت نهایی پیام صوتی ارسال شده (دلیوری)
 

mastermarket-email-marketing

 


 

شرکت پارس گرین انواع روش های ارتباطی از جمله ارسال پیامک صوتی ، ارسال اس ام اس ، ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه و ... را برای شما فراهم کرده که صدا ، پیامک و ایمیل خودتون را به مشتریانتون برسانید.

    چرا سامانه جامع پارس گرین ؟:

  •  -  پشتیبانی 24 ساعته
  •  -  گارانتی برگشت وجه در صورت عدم رضایت از محصول
  •  -  راحتی یادگیری واسان بودن نرم افزار
  •  -  تضمین کیفیت نرم افزار وخدمات پشتیبانی
  •  -  امکان گرفتن نمایندگی سامانه پیام صوتی
  •  -  شارژ آنلاین حساب
  •  -  امکان تست نرم افزار
  •  -  امکان ارسال گروهی
  •  -  تعرفه متغیر براساس میزان شارژ و درنظرگرفتن تخفیف های ویژه برای هر بسته ی که میخرید
 

سامانه-پیام-صوتی

 


 

ثبت-نام-پنل-پیامک-صوتی

.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه جامع پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : 663751171194720241167783206-11832;