سامانه اس ام اس صوتی

4.56 از 5 (9 نظر)

پنل sms صوتی

با استفاده از سامانه اس ام اس صوتی می توانید به برقراری تماس و ارسال صدا به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین اقدام کنید و از جمله مزایای این سرویس ارسال پیام های تلفنی با کامپیوتر به هزاران گیرنده در یک لحظه ، برقراری تماس با لیستی از شماره ها و اعلام پیغامهای خاص از قبیل بدهی قبوض، وام ها و مناسبتهای ویژه است.

پیام صوتی به این شکل است که شما می توانید صدای خودتان را ضبط نموده و یا متنی را در سیستم آپلود نمائید و خود سیستم آن را تبدیل به صوت (voice) می نماید سپس با تعیین زمان مشخص آن ویس شما به مشتریانی که مد نظر شماست ارسال شود سامانه پیام صوتی قابلیت ها وامکانت زیادی را در اختیار شما قرار میدهد که در ادامه با آنها آشنا می شوید ومی توانید برای تبلیغات و اطلاع رسانی های خود از آن استفاده نمائید.

پنل اس ام اس صوتی، نرم افزاری است تحت وب که امکان ارسال پیامک صوتی را میسر می‌سازد بنابراین از طریق سامانه sms صوتی، می‌توان متون مختلف را با صدای یک گوینده ضبط کرد و به صورت گروهی برای جامعه هدف مورد نظر ارسال کرد.

 

 

پنل-اس-ام-اس-صوتی

 


 

مزایای پنل اس ام اس صوتی :

   - امکان ساخت گروه و ذخیره شماره ها در دفترچه تلفن پنل صوتی

   - قابلیت ضبط صدا و یا سفارش ضبط صدا با پیام نویس صوتی

   - ارسال همزمان به شماره های ثابت منازل و شماره های همراه

   - امکان تنظیم ارسال پیام صوتی زماندار برای زمان های آینده

   -  مشاهده وضعیت نهایی پیام صوتی ارسال شده (دلیوری)

   - گزارش دهی هوشمند و بی نقص وضعیت همه پیام ها

   - بازگشت هزینه پیام های ناموفق و عدم پاسخگویی

   - امکان یادآوری و سررسید با پیام نویس صوتی

   - امکان ارسال پیام صوتی به صورت گسترده

   - ارسال به صورت منطقه ای و شهر به شهر

ارسال-پیام-صوتی-sms-voice

 


 

voice-sms-پیامک-صوتی

 استفاده از سامانه پیام صوتی :

در مدت چند ثانیه میتوانید باهزاران کاربر تماس صوتی برقرار نمائید وآن موضوعی که مد نظرتان هست را به اطلاع ایشان برسانید اگر فرد تلفن خود را جواب ندهد سیستم به صورت خودکار وهوشمند زمان دیگری را در نظر میگیرد ومجددا با او تماس میگیرد.

میتوانید ارسال های زمان دار داشته باشید مثلا یاداوری سررسید اقساط و یا تمدید قرارداد ها میتوانید پیامی مخصوص را ضبط نموده و با تعیین شماره افراد پیام صوتی در زمان تعیین شده به افراد ارسال میشود و دیگر نگران فراموشی تماس خود با مشتری نخواهید بود و سیستم در زمان مشخص با فرد تماس می گیرد.

 


 

شرکت پارس گرین انواع روش های ارتباطی از جمله ارسال اس ام اس صوتی ، ارسال اس ام اس ، ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه و ... را برای شما فراهم کرده که صدا ، پیامک و ایمیل خودتون را به مشتریانتون برسانید.

    چرا سامانه جامع پارس گرین ؟:

  •  -  پشتیبانی 24 ساعته
  •  -  گارانتی برگشت وجه در صورت عدم رضایت از محصول
  •  -  تعرفه متغیر براساس میزان شارژ و درنظرگرفتن تخفیفهای ویژه
  •  -  اموزش تصویر سامانه جهت استفاده کاربر
  •  -  تضمین کیفیت نرم افزار وخدمات پشتیبانی
  •  -  امکان گرفتن نمایندگی سامانه پیام صوتی
  •  -  راحتی یادگیری واسان بودن نرم افزار
  •  -  امکان تست نرم افزار
  •  -  امکان ارسال گروهی
  •  -  شارژ آنلاین حساب

سامانه-پیام-صوتی-پارس-گرین

 


خرید-پنل-صوتی

 

مراحل خرید و نحوه فعال سازی سامانه اس ام اس صوتی پارس گرین

 

    1.   انجام ثبت نام سریع با کلیک بر روی گزینه ثبت نام

    2.   پس از ثبت نام یک پنل رایگان برای بررسی و تست امکانات پنل پیامک صوتی در اختیار شما قرار می گیرد.

    3.   در سامانه اس ام اس صوتی انواع پنل های پیامک صوتی در اختیار شما قرار می شود که با بررسی های لازم اقدام به انتخاب یکی از انها که نیاز شمار را برطرف می نمایید کنید.

    4.   در این مرحله با استفاده از گزینه خرید و پرداخت قیمت پنل صوتی مربوطه می توانید از امکانات آن برای ارسال پیام صوتی انبوه به کاربران مورد نظر خود استفاده نمایید.


در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

نمایندگی پنل پیام صوتی بستر مناسبی برای کسب درآمد برای اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد کاربران واجد شرایط می توانند جهت همکاری در فروش نمایندگی سامانه پارس گرین را برای خود انتخاب کنند.

لطفا برای بهرهمندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه شرکت پارس گرین ثبت نام نمایید.

 

ثبت-نام-پیامک-صوتی

کد BSC : 109667661119252024582673645-11920;